ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА -САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ЗІРОЧКА"
БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ОРІЄНТОВНИЙ РОЗПОДІЛ ОРГАНІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ НА 2022 – 2023 Н.Р.
Дні тижня Група | ПОНЕДІЛОК | ВІВТОРОК | СЕРЕДА | ЧЕТВЕР | П'ЯТНИЦЯ |
Група молодша Шаповал Т.П. | 1) Фізкультурно-оздоровча діяльність 09:10 – 09:30 2) Образотворча діяльність(Ліплення) 09:35 – 09:50 | 1)Музична діяльність 09:10 – 9:25 2) Інтегроване з-тя з пріоритетом мовленнєвих завдань та ознайомлення з навколишнім 09:35 – 09:50 | 1) Інтегроване з-тя з пріоритетом логіко-математичних завдань ( +LEGO, методика 6 цеглинок) 09:10 – 09 :25 2) Фізкультурно-оздоровча діяльність 09:35 - 09:55 | 1) Образотворча діяльність (Малювання) 09:10– 9:25 2) Музична діяльність 09:35 – 09:50 | 1) Інтегроване з-тя з пріоритетом пізнавальної активності (Ознайомлення з навколишнім та рідна природа) 09:10 – 09:25 2) Образотворча діяльність (Аплікація/ конструювання) 09:35– 09:50 |
Група Середня Радкевич С.В. Могильна Ю.М. | 1) Інтегроване з-тя з пріоритетом пізнавальної активності (Ознайомлення з навколишнім та рідна природа) 09:05-9:25 2) Фізкультурно-оздоровча діяльність 09:35 – 10:00 | 1) Інтегроване з-тя з пріоритетом мовленнєвих завдань 09:05 – 09:25 2) Музична діяльність 09:35 – 09:55 3) Образотворча діяльність(ліплення) 15:20– 15:40 | 1) Фізкультурно-оздоровча діяльність 09:05 – 09:30 2) Інтегроване з-тя з пріоритетом логіко-математичних завдань ( +LEGO, методика 6 цеглинок) 09:35 – 09:55 3) Будівельно-конструктивна ігрова діяльність (LEGO) 15:20 - 15:40 | 1) Музична діяльність 09:05– 09: 25 2) Образотворча діяльність ( малювання) 09:35 – 09:55 | 1) Інтегроване з-тя з пріорітетом мовленнєвих завдань (Художня література) 09:05– 09: 25 1) Образотворча діяльність(Аплікація/ конструювання) 09:35 – 09:55 |
ІІ половина дня (всі вікові групи) | 1) ОБЖД ( Правила поведінки в умовах карантину) 2)Морально-етичне виховання 3) LEGO-конструювання, методика 6 цеглинок, 6 цеглинок 2.0 | 1) «Сигнал «Увага всім!» (протипожежна безпека та надзвичайні ситуації) 2) Театралізована діяльність | 1) « Дитина та інші люди» (правила БЖД: «свій-чужий», « один вдома») 2)Екологічне виховання | 1) «Здоровий і щасливий малюк» (валеологія) 2) Спортивне дозвілля (за графіком інструктора фізкультури)(2,4 тиждень) Музичне дозвілля (за планом музичного керівника) (1,3 тиждень) 3) День здоров'я (останній четвер; щомісяця) | 1) «Увага: небезпека!» (дорожній рух) 2) Вечір розваг |
Група Старша логопедична Хромих С.Г. Урожай Н.П. | 1)Музична діяльність 9:05– 9:30 2) Інтегроване з-тя з пріоритетом пізнавальної активності (Ознайомлення з навколишнім та рідна природа)Фізкультурно-оздоровча діяльність 09:35-10:05 3) Підготовка руки до письма 15:35-16:00 | 1) Інтегроване з-тя з пріоритетом мовленнєвих завдань 9:05 – 9:30 2) Образотворча діяльність (Малювання) 9:35 – 10:05 3) Фізкультурно-оздоровча діяльність 15:10 – 15:40 | 1) Інтегроване з-тя з пріоритетом логіко- математичних завдань ( +LEGO, методика 6 цеглинок) 09:05-09:30 2) Музична діяльність 9:35- 10: 00 3)Будівельно-конструктивна діяльність (LEGO) 15:35– 16:00 | 1) Інтегроване з-тя з пріоритетом мовленнєвих завдань (Грамота) 09:05 – 09:30 2) Образотворча діяльність (Ліплення) 9:35 – 10:05 3) Фізкультурно-оздоровча діяльність 15:45 – 16:15 | 1) Логопедичні родзинки(формування лексико-граматичних категорій мовлення) 09:00 –09:25 2) Інтегроване з-тя з пріоритетом мовленнєвих завдань (Художня література) 09: 30 – 09:55 3) Образотворча діяльність (Аплікація\конструювання) 10:00 – 10:25 |
ЩОДНЯ: 1) Звуковимова 2) Трудове виховання (3 р/вдень) 3) БЖД: бесіда-інструкція перед прогулянкою 4) СХД: малювання, ліплення, конструювання, аплікація 5) Художня діяльність: читання художньої літератури 6) Театралізавана діяльність 7) Будівельно-конструктивна діяльність 8) Культурно-гігієнічні навички (3р/вдень) 9) Сюжетно-рольова діяльність 10) Спостереження, бесіди 11) Д/ігри, малорухливі, рухливі ігри 12) Індивідуальна робота (3р/вдень) 13) Загартовуючі процедури, коригуюча гімнастика 14) Завдання на розвиток креативності |